Wednesday, June 17, 2009

S.A.Y.A ??

aper yang saya S.U.K.E ???


bunga??of coz!!hehe

amek pic??sudah tentu!!!kahhh

ice cream??

choc??lagik ar...heee

nie lagik ar...pantang nampak..pantang diajak..BAHAYER!!!

nyum..nyum,..

jam saya..SWISS mari maaa..hakss

kek pertame yg saya wat sorang2..agak manis..heee

PELAMIN IDAMAN SAYA..(cit..gatai nyer..heee)



muvee antu yang saya sukeee..
*sebab hero ensem...alasan yang x munasabah oh..hehe..*


series perhotelan yang saya sukee sgt..
*HOTELIER*

DVD korea yang amat saya SAYANG..:p

muvee paling CUMIL saya tengok kat GSC..

walaupun SEXY..tapi still
suka gaun nie..I LOOOOIIKKKEEE!!
SWISS..bestnyer!!!

Vancouver..alsO loooooiiiilllkkkeeee.. !!!!

LILY..so SWEET...!!

Saya SUKA KL sbb kat cnie ar saya lahir!!huhauahuha..
*burok ktawe camtu ar...kahh..*

bOy lame...(amat la *pasan* okies...ahakss..)



walaupun sudak ber'anak' 3..tetap menjadi PUJAAN ku!!!!hehehe..

No comments:

Post a Comment